Logi sisse Facebook Ads Manageri 1. Ava Facebook Ads Manager.
2. Veendu, et kasutad Business kontot, millel on administraatori õigused.
Ava Event Manager ja loo Pixel
1. Klikka “Meta Business Suite” menüüs “Events Manager”.
2. Vali “Connect Data Sources” > “Web” > “Meta Pixel”.
3. Nimetage oma Pixel (nt. “Minu Veebilehe Pixel”).
4. Sisestage oma veebilehe URL, kui küsitakse (soovitatav, kuid pole kohustuslik). 5. Klikka “Continue”.
Pixeli installimise meetodi valik. Pixel tuleb integreerida veebilehega. Selleks on kaks peamist viisi:
a) CMS-i kaudu (nt Shopify, WordPress): 1. Vali “Partner Integration” ja otsi oma veebimajutusteenuse pakkuja (nt Shopify,WordPress). 2. Järgi juhiseid, mis ilmuvad. Tavaliselt tuleb Pixel ID kopeerida ja kleepida oma CMS-iseadistustesse.
b) Käsitsi koodi lisamine:
1. Vali “Manually Install Pixel Code”.
2. Kopeeri genereeritud Pixel kood.
3. Ava oma veebilehe kood (HTML).
4. Kleepige Pixel kood veebilehe <head> sektsiooni enne </head> tagi. 5. Salvesta muudatused.
Kontrolli Pixeli töökorda
1. Installi Chrome’i brauserisse “Meta Pixel Helper” laiendus.
2. Ava oma veebileht ja akaveeri laiendus.
3. Kui Pixel on õigesa seadistatud, kuvatakse Pixel Helperis roheline märge.
Lisage sündmuste jälgimine (Event Setup Tool)
1. Naase Events Managerisse ja vali oma Pixel.
2. Klõpsa “Add Events” > “From the Pixel”.
3. Sisestage oma veebilehe URL ja avage see Event Setup Tooliga.
4. Klõpsake oma veebilehel nuppe või leha, mida soovite jälgida (nt “Lisa ostukorvi”,”Ostu kinnitamine”). 5. Salvesta sündmused.
Testige ja kinnitage seadistused 1. Ava Events Manager.
2. Vali “Test Events”, sisestage oma veebilehe URL ja avage see brauseris.
3. Tehke veebilehel toiminguid (nt toote ostmine, registreerimine), et veenduda sündmuste korrektses jälgimises.
4. Kui sündmused ilmuvad Events Manageris, on Pixel edukalt seadistatud.
Integreerige Pixel kampaaniatega 1. Looge uus kampaania Ads Manageris.
2. Valige kampaaniaeesmärgiks “Conversions” või “Traffic”.
3. Kampaania seadistamise käigus valige oma Pixel ja määrake jälgitav sündmus (nt “Purchase”).
Hooldus ja optimeerimine 1. Kontrollige Pixeli statistikat Events Manageris regulaarselt.
2. Veenduge, et kõik jälgitavad sündmused vastavad teie kampaaniaeesmärkidele. 3. Vajadusel lisage uusi sündmusi või värskendage Pixeli koodi.